HOGYAN TUDOM LEMONDANI A FIX SZÁLLÁSFOGLALÁ­SOMAT?

STORNO: a szállodák, panziók, apartmanok sztornófeltételei különböznek, föszezonban a sztornó díja általában az 1. éjszaka ára amennyiben szállásukat 7 vagy kevesebb mint 7 éjszakával érkezés elött lemondják. A sztornó feltételeket a szálláshelyek szabják meg. Mi mindig mindent megteszünk, hogy minimumra csökkentsük esetleges sztornódíjukat, de szezonban és föszezonban a teljes költségmentességet nem tudjuk garantálni. Megértésüket köszönjük.

Az élet, elcsépelt és giccses ez a mondás, de így van sajnos: egészen egyszerűen kifürkészhetetlen és számtalan váratlan esemény elé állít bennünket minden áldott nap így higgyék el nekem, én hinni fogok Önöknek ha le kell mondaniuk szállásukat. Miért is tennék máskülönben, hiszen Prága olyan csodálatos és szeretni való hely, amit nem szabad kihagyni. Sőt ha az ember egyszer bele kóstol az igazi ízébe újra ás újra kér majd belőle.

  • Tehát, ha mégis le kell mondaniuk fixen foglalt szálláshelyüket kérem azonnal jelezzék nekünk. Minél hamarabb szólnak, annál nagyobb az esélye annak, hogy a storno költségmentes lesz. Sajnos a prágai szálláshelyek legnagyobb részének még mindig nagyon szigorúak a lemondási feltételei. Általában, ha kevesebb, mint 7 éjszakával érkezésük előtt mondják le szállásukat az 1. éjszaka díja a storno díj, de a sztornó feltételeket a szálláshelyek szabják meg.
  • Ígérem azon leszünk, hogyha mégis fizetniük kell majd illetve elvész az 1. éjszaka díja, ha el tudnak majd jönni Prágába a közeljövőben ezt az összeget / természetesen az eredetileg lefoglalt helyen/ kárpótlásként „lelakhassák“ majd, de ezt garantálni nem tudjuk.
  • Lemondási kérelmüket kérem feltétlenül írják meg emailben: info@olcso-szallasok-pragaban.hu!!!

A telefonos bejelentés után azonnal intézkedünk, de hivatalosan csak akkor tudjuk elfogadni lemondási kérelmüket, ha azt emailben is megerősítik. Megértésüket köszönöm, higgyék el, én az Önök érdekeit fogom védeni. Ezt garantálom.

MIT TEGYEK, HA NEM KAPTAM MEG FOGLALÁSOM VISSZAIGAZOLÁSÁT?

Az utas felelőssége értesíteni bennünket, amennyiben a foglalástól számítva 12 órán belül nem kapják meg online foglalásuk visszaigazolásukat. Ennek általában egy erős vírus box vagy még gyakrabban egy véletlenül hibásan megadott email cím lehet az oka. Ebben az esetben kérem írjanak nekünk újra, küldjenek SMS-t, hívjanak bennünket skype-on vagy a mobiltelefonunkon +420 773 204832, ahogy tetszik, csak kérem jelezzék a hibát, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.

Amennyiben a foglalásnál megadták mobilszámukat, ha a válaszlevelünk vissza jön hozzánk mi feltétlenül felhívjuk Önt, de ha a Voucherünk illetve a levelünk a spam filterje áldozata lett arról sajnos nem kapunk értesítést.

MIT TEGYEK HA JOBB ÁRAJÁNLATOT TALÁLOK MIUTÁN MÁR LEFOGLALTAM SZÁLLÁSOMAT A WWW.OLCSO-SZALLASOK-PRAGABAN.HU UTAZÁSI PORTÁLON?

Reméljük internetes áraink versenyképesek lesznek és bár mindig azon fogunk igyekezni, hogy a lehető legkedvezőbb áron szervezzük meg prágai esetleg csehországi szállásukat nem vagyunk már mai gyerekek és tudjuk, hogy a konkurencia ebben szférában is óriási. És ez így van rendjén.

Az ajánlatok azonban a terminus frekventáltságától függően nagyon gyorsan változhatnak: csökkenhetnek, de gyakran akár növekedhetnek is ezért az esetleges árdifferenciát a foglalástól számítva csak 24 órán belül tudjuk akceptálni. Az árgarancia nem vonatkozik a repülőtársaságok „frequent flyer – earn miles „ ajánlataira illetve a nemzetközi online robotok ajánlataira, ahol semmilyen utasszolgáltatást és segítséget nem kapnak a kedvezményes áron kívül. Ha tehát kedvezőbb árat találnak kérem azonnal küldjék el nekünk a kapott ajánlatot és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szállodától, panziótól/ apartmantól mi is megkapjuk Önnek ezt az árat.

MIT HOZZAK MAGAMMAL, HA APARTMANOS FOGLALÁSOM VAN?

A honlapunkon található apartmanok kivétel nélkül garantáltan a minimum 2-os, de leginkább a 3-4*-os nemzetközi színvonalnak is megfelelnek így az ágyak ennek megfelelően várják Önöket: az ágyneműk fel vannak húzva és általában 2 törölköző van bekészítve egy főre. A hajszárító, vasaló, vasalódeszka, kávéfőző, gyorsforraló ma már abszolút természetes része ezeknek az apartmanoknak. Az apartmanok konyhái nagyon jól felszereltek, de ha „tortát szeretnének sütni„ – volt már ilyen is – akkor inkább hozzák magukkal kedvenc kellékeiket.

SZÁMOLJAK BIZTOSÍTÉKKAL, HA APARTMANT FOGLALTAM?

Amennyiben foglalását dombornyomású bankkártyával intézte nem. Ez önmagában garancia az esetleges károkra is. Ebben az esetben azonban megtörténhet, hogy az elszállásoláskor a tulajdonos illetve at illetékes személy kérni fogja, hogy írjon alá egy felhatalmazást, hogy abban az esetben, ha tönkre tesz valami az apartmanban és még itt tartózkodása alatt nem téríti levonhatják az esetleges, bizonyított költségeket a megadott kártya számlájáról.

Ha azonban nincs ilyen kártyájuk vagy nem szimpatikus ez a megoldás készpénzes biztosítékot kérhetnek Önöktől, ami általában cca 1000 CZK per fő. Ezt az összeget természetesen elutazásuk napján visszakapják, miután átveszik Önöktől apartmanjukat amelyben nem tettek kért.